پرنٹ میڈیا

 تھردیپ نے Citi-PPAF مائیکرو انٹرپرینیورشپ انوویشن ایوارڈ جیت لیا۔

تھردیپ مائیکرو فنانس (TMF)،  بنیادی طور پر سندھ کے دیہی علاقوں میں کام کرتا ہے، جس میں آئی ٹی کو استعمال کرتے ھوئے جدید مالیاتی نظام متعارف کرایا ہے  تاکہ وہ  اپنی ضروریات کو پہرا کرکے  آمدنی  میں اضافہ کرکے اپنے خاندان کی فلاح و بہبود میں مدد کریں۔

TMF کی انہی کوششوں کے وجھ سے حال ہی میں اس سال جولائی میں 12 ویں Citi-PPAF مائیکرو انٹرپرینیورشپ ایوارڈز میں موسٹ اننویٹو ایم ایف آئے کا ک ایوارڈ ملا ہے۔ ایوارڈز کا انعقاد ہر سال Citi  کی جانب سے پاکستان پاورٹی ایلیوئیشن فنڈ (PPAF) کے اشتراک سے کیا جاتا ہے۔

تھردیپ مائیکرو فنانس فاؤنڈیشن کا ایک آزاد کمپنی تک کا سفر

1982 میں لیکچرر کے طور پر اپنے کیریئر کا آغاز کرنے کے بعد، ڈاکٹر سونو کھنگرانی نے کارپوریٹ سیکٹر میں مختصر مدت کے بعد 1993 میں ترقیاتی شعبے میں شمولیت اختیار کی۔ ترقیاتی شعبے میں اپنے 25 سالہ دور میں، ڈاکٹر کھنگرانی نے پسماندہ کمیونٹیز اور متحرک ہونے کے لیے کام کیا ہے۔

ٹی ایم ایف کا آج تک کا سفر اور مستقبل 

ہفتے کے روز صحرائے تھر کی صورتحال کے بارے میں ایک منفرد کامیابی کی کتاب  ’سفر اور مستقبل کے نقطہ نظر‘ کوتھر پارکر میں دلچسپی رکھنے والے بینکوں، کارپوریٹ کمپنیوں، مائیکرو فنانس تنظیموں کے نمائندوں اور کمیونٹی عمائدین کی ایک بڑی تعداد کو اپنے جانب راغب کیا۔ تھردیپ مائیکرو فنانس فاؤنڈیشن (TMF) کے زیر اہتمام تقریب کا انعقاد مقامی ہوٹل میں کیا گیا۔